Vitrina Advertising
Speak English?
Evenimente
12 Noiembrie 2015
Brand de Cluj: Primera a trecut într-o nouă ligă de business
28 Octombrie 2015
Vitrina, alături de CSi Group la tripla aniversare din România
08 Octombrie 2015
cora a dat STARTul stagiilor de practică performante
27 Iulie 2015
NewBiz & BizStart: identitate si concept semnat Vitrina Advertising
AMIN
Suntem mândri că am reuşit să punem Clujul şi România pe harta AMIN Worldwide şi să avem atâţia prieteni „all around the world”.

Vitrina Advertising reprezintă Romania în rețeaua AMIN

Vitrina Advertising reprezintă România în rețeaua Advertising Marketing International Network – AMIN. AMIN Internațional este o alianță de peste 50 de agenții independente din Europa, SUA, America Latină, Africa și ASIA. 

În AMIN, ne sprijinim clienții să ajungă la consumatori printr-un nou stil de gândire. Prin acces pe piața mondială. Prin informații și idei proaspete venite din întreaga rețea. Le aducem pe toate la îndemână rapid, ușor și eficient.

 

*

Vitrina a fost selectată membru al AMIN ca urmare a experienţei de peste 21 de ani ca agenţie de publicitate full service, a prestigiului naţional în domeniu şi a standardelor calitative în serviciile oferite.  

„Această afiliere ne creează deschidere la nivel global şi ne permite să le oferim actualilor noştri clienţi posibilitatea de a se promova oriunde doresc pe glob. De asemenea, apartenenţa la AMIN ne dă posibilitatea de a lucra cu clienţi internaţionali care doresc să intre pe piaţa românească. AMIN va însemna infuzie de know-how prin acces la cercetare şi metode noi de promovare”, a declarat Mihaela Rus, director general Vitrina Advertising.

Alăturarea Vitrina Advertising la AMIN a fost încheiată la Budapesta, printr-un acord de parteneriat între Mihaela Rus şi doi reprezentanţi ai reţelei: Gergely Erdos (Ungaria) – vicepreşedinte AMIN şi René van Gameren (Olanda) – secretar general AMIN.

Înfiinţată în 1985, reţeaua AMIN cuprinde 50 de agenţii din 35 de tări, de pe 4 continente - Europa, America, Asia şi Africa. Scopul reţelei este de a promova know-how-ul local la nivel mondial şi de a stimula parteneriate internaţionale de afaceri între agenţii independente de publicitate. Astfel, agenţiile membre AMIN se sprijină reciproc pentru câştigarea de pitch-uri şi creează echipe mixte de profesionişti pentru clienţii care se promovează transfrontalier.

AMIN Worldwide