Click here!

551: 5 branduri, 5 glume de 1 aprilie

1 aprilie 2015

1 aprilie e ziua în care totul devine suspect pentru că niciodată nu ştii cui îi arde de glumă. Şi dacă te aştepţi ca prietenii tăi sau colegii de birou să fie puşi pe şotii, ei bine, brandurile nu se pot abţine nici ele. La urma urmei, de ce ar rata o astfel de ocazie în care pot deveni şi mai vizible?

Am cercetat puţin “piaţa internaţională de farse” şi vă prezentăm cinci păcăleli ingenioase de la brandurile care nu au dormit azi şi s-au gândit să agite puţin spiritele cu glumele lor.

1. Google Maps te lasă să te joci Pac Man oriunde – chiar şi în Taj Mahal

Google April Fools 2015 PacMan

 

Dacă v-aţi plictisit să navigaţi pe Google Maps cu interfaţa deja familiară, azi puteţi încerca ceva complet nou. Pasul 1: deschideţi Google Maps. Pasul 2:  uitaţi-vă în colţul din stânga jos. Pasul 3: apăsaţi pe butonul pătrat care arată exact ca şi jocul Pac Man în miniatură. Pasul 4: începeţi jocul! Google Maps a transformat toată lumea într-un joc uriaş! Poţi să înghiţi biluţele galbene şi să te fereşti de monştri coloraţi prin Taj Majal, Londra sau chiar şi în jurul Arcului de Triumf din Paris. Dacă aveţi nevoie de sugestii, Google a pregătit o listă întreagă, pe care o puteţi citi aici.

Sursă: wired.com

2. Vinuri din Moldova, cu dedicaţie pentru cosmonauţii americani

Vinuri din Moldova April Fools 2015

Ceva mai aproape de noi, mai exact în Moldova, cei de la Vinăria Purcari, au pus la cale o păcăleală elaborată. Compania a trimis un comunicat de presă care conţinea un link către o ştire de pe site-ul Bloomberg, unde anunţa că Purcari nu va mai trimite de acum vinuri la agenţia spaţială din Rusia, ci le va direcţiona spre cosmonauţii de la NASA. Vinuri precum Cabernet Sauvignon, Merlot sau Pinot Noir se distribuie în nişte tuburi special create pentru ediţia Zero Gravitaţie. Curioşii care au vizitat pagina principală a site-ului Bloomberg au înţeles rapid că e o farsă, din mesajul afişat: Felicitări! Aţi fost păcălit de Vinăria Purcari de 1 aprilie!

Sursă: HotNews

3. Zâmbeşti ca să conduci

Producătorul coreean de maşini, KIA, s-a ţinut de glume în Australia. Încă de dimineaţă, KIA a anunţat pe pagina de Facebook că noua maşină KIA Optima va avea o tehnologie Smile-to-Start. După cum îi spune şi numele, maşina nu va mai avea nevoie de chei ca să pornească, ci doar de un zâmbet din partea şoferului. Dacă voiai să afli mai multe, erai invitat să apeşi pe un link, care te direcţiona însă la profilul lor de Instagram, unde te aştepta imaginea de mai jos:

KIA April Fools 2015

 

Sursa: NtNews

4. Răsfăţ în aeroport… sau nu

Tot în Australia, compania aeriană Virgin a anunţat lansarea unui lounge dedicat în întregime animalelor. Au pregătit chiar şi un video cu această ocazie, în care prezintă cum se face accesul în această zonă, prin Paw Door Entry (o uşiţă specială pentru patrupede) şi răsfăţul de care acestea se bucură când aşteaptă următorul zbor. Spre dezamăgirea iubitorilor de animale care sunt nedespărţiţi de acestea, întregul concept a fost o glumă de 1 aprilie!

Sursă: Virgin Australia

5. BBC angajează!

Într-adevăr, British Broadcasting Corporation face angajări, conform unui tweet trimis astăzi. Ca să fii eligibil, trebuie să întruneşti următoarele condiţii: să cunoşti mai bine viitorul decât trecutul, să fii un ascultător pasionat şi să ştii mai întâi răspunsurile şi doar apoi întrebările. Nimic complicat, nu-i aşa? Cei interesaţi sunt rugaţi să rămână cu ochii pe contul oficial de Twitter, fiindcă urmează să anunţe în decursul zilei de azi cum exact se poate aplica!

 BBC April Fools 2015

Sursă: independent.co.uk

Guest Post by Iulia Romana Pop, PR Intern@Vitrina.

PlayAD@Vitrina

30 martie 2015

Vitrina Advertising Noaptea Agentiilor

PlayAD@Vitrina / Pleiada Vitrina / Play Ads la Vitrina / aţi înteles ideea

La Vitrina, pe Bariţiu 24, #NoapteaAgentiilor vine imediat după #ZiuaDeLucru, altfel spus vă aşteptăm în cuget şi simţiri să ne treceţi pragul.

În cuget, pentru că ne vom plimba ghidaţi de paşi portocalii printre lucrările noastre înspre celebra mansardă unde ne aşteaptă proiecţii cu celelalte lucrări, care nu au încăput pe scări. 

În simţiri, pentru că efortul urcării celor 62 de trepte va fi premiat cu sesiuni de speed-asking (copy+art+client pe de o parte, voi de cealaltă), produsele sponsorului oficial, pe care îl găsiţi la sfârşitul textului*, muzică, plus nelipsitele bancuri şi poveşti publicitare. 

Veniţi să vedeţi echipa Vitrina Advertising aşa cum e ea la lucru când lucrul s-a terminat. Vă aşteptăm să facem tururi, să puneţi întrebări ca să vă dăm raspunsuri şi să ne facem poze împreună ca să vă daţi tag-uri.

DATA: 2 aprilie 2015
ORA: 20:00 
ADRESA: G. Bariţiu 24, Cluj-Napoca

JOIN AICI.
*Proudly powered by Grolsch

Top 5 reclame Super Bowl 2015

2 februarie 2015

Ştiţi deja că noi am fost nerăbdători, ca-n fiecare an, până să se dea startul la reclamele de la Super Bowl. Am aşteptat totuşi să facem un maraton de reclame post-event şi să le vedem pe toate, să râdem sau să ne-ntristăm (Why, Nationwide? WHY?) şi acum suntem gata aici să vi le arătăm pe cele 5 care ne plac nouă mai mult.

10968371_830545726983768_405134230686548989_n

 

5. Bud Light

Bud Light a dat viaţă jocului PacMan şi l-a testat printr-un #UpForWhatever guy care a acceptat provocarea de a se juca real-life PacMan. E faină campania, e de văzut. Hats off!

4. Mophie

Niciodată nu ştii ce se întâmplă când îţi moare bateria. Poate vine sfârşitul lumii, poate preotul fură un televizor sau poate te poartă câinele in lesă. Campania All Powerless e ridicolă, amuzantă, dramatică, numa bună de un viral. Oricum, ţine mintă că e bine să ai mereu bateriile încărcate.

 

 

3. T-Mobile

Locul 3 e ocupat de T-Mobile care a avut tot atâtea campanii la Super Bowl. Una singură a fost de-a dreptu’ amuzantă: #KimsDataStash.

2. McDonald’s 

Campania Pay with Lovin de la McDonald’s a adus multă simpatie şi reacţii pozitive din partea publicului, daaaaar haterii n-au întârziat să apară. Oricum, pe noi ne găsiţi mâine în pauza de masă dansând pentru un Big Mac.

 


1. Loctite Glue

How can one #WinAtGlue? Prin creativitate, dans, comedie şi o piesă catchy. În cazul în care nu ştiaţi de brandul Loctite, acum sigur ştiţi. Noa, hai să mai dăm încă o dată repeat la piesă.

Dacă vreţi să vedeţi toate reclamele Super Bowl, le găsiţi aici.

Vitrina Advertising vorbeşte worldwide la întâlnirea internaţională AMIN din Paris

2 decembrie 2014

Vitrina Advertising

După succesul pe care agenţia noastră l-a avut la prima întâlnire internaţională AMIN, când Mihaela Rus, director general Vitrina Advertising, a prezentat echipa în stilul caracteristic şi a anunţat oficial prezenţa României în acest network mondial al agenţiilor independente de publicitate, am participat plini de entuziasm la întâlnirea europeană AMIN ce a avut loc în perioada 19 – 23 noiembrie, la Paris.

Conferinţa AMIN din Paris – “Do you speak worldwide?” – organizată de Makheia Group, a înlăturat graniţele geografice şi ne-a transformat într-o adevarată familie ce vorbeşte worldwide, în limbaj de “marketising”.

Vitrina Advertising

La întâlnirea AMIN Europe, Middle East & Africa, au participat reprezentanţii agenţiilor din Franţa, Belgia, Olanda, Germania, Spania, Turcia, UK, Finlanda, Suedia, Elveţia, Portugalia, Ungaria, Bahrein, Rusia, Kenya şi Ghana. Pe lângă reprezentanţii agenţiilor AMIN EMEA, au luat parte la conferinţă 6 agenţii din AMIN AMERICAS.

Agenda conferinţei a cuprins Gala de premiere a campaniilor de comunicare din Franţa, Communication Awards, ce a avut loc la Cirque d’Hiver Bouglion, urmată de un eveniment cu invitaţi specialişti în marketing & communication ai unor mari companii cunoscute pe plan mondial precum RWE, Caterpillar, Allison şi Vinci, care ne-au împărtăşit know-how din experienţele lor. Sesiunile de networking şi prezentarea unor studii de caz ce marchează direcţia publicităţii şi tendinţele din PR, digital communication şi BTL, au fost highlight-ul conferinţei.

Următoarea întâlnire AMIN va avea loc în aprilie, la Lisabona.

Vitrina Advertising

Vitrina Advertising

Vitrina Advertising

VARDO, noul brand creat de Vitrina Advertising pentru Domeniul Coroanei Segarcea

28 august 2014

Proiectul Vitrina Advertising pentru Domeniul Coroanei Segarcea a fost pe cât de provocator, pe atât de frumos. Totul a pornit de la ideea familiei Anghel de a scoate pe piaţă o colecţie de vinuri roşii inspirată din bucuria de viaţă a ţiganilor.
Conceptul de brand este inspirat de felul în care fiecare dintre noi râvneşte, fie că recunoaşte sau nu, la bucuria de a trăi şi nonconformismul ţiganilor. Cu accent pe “O”, VARDŌ este numele căruţei cu coviltir şi, prin extensie, imaginea metaforică a caravanei ţigăneşti şi a microuniversului său fantastic clădit în jurul celor patru elemente primordiale care definesc un mod de viaţă: Focul, Apa, Pământul şi Aerul.

Aşa cum viţa de vie are nevoie doar de apă, soare, pământ şi aer pentru a rodi, la fel şi adevăratul spirit ţigănesc are nevoie numai de cele patru elemente ale naturii pentru a-şi putea manifesta libertatea, croindu-şi propriul destin. VARDO, căruţa cu coviltir, duce cu sine eterna dorinţă a omului de a călători fără constrângeri şi fără  oprelişti, de a se redescoperi şi de a savura libertatea absolută.

Vardo - Domeniul Coroanei Segarcea - Vitrina Advertising

Grafica etichetelor vorbeşte despre cele patru elemente prin intermediul unor simboluri derivate din faimoasele ţesături şi imprimeuri ale ţiganilor. Pentru fiecare dintre vinuri s-a creat un simbol puternic, stilizat, prin care am dorit o asociere instantanee cu elementul natural care l-a inspirat. Folosind pentru etichete un procedeu de finisare numit braille varnish (lăcuirea selectivă tactilă), am vrut să oferim consumatorului o triplă întâlnire cu esenţa gamei: gustativă, vizuală, dar şi tactilă, pentru o imersiune completă în universul VARDO.

 Vardo - Domeniul Coroanei Segarcea - Vitrina Advertising

Colecţia include patru vinuri roşii speciale, seci – Touriga Nacional, Fetească Neagră, Syrah şi un cupaj de Cabernet Franc şi Marselan -, şi se adresează spiritelor nonconformiste, dornice de aventură şi pregătite oricând să depăşească bariere pentru a savura senzaţia libertăţii neîngrădite de convenţiile ce definesc succesul şi confortul material modern. Prin îndemnul de a simţi liber şi bucuria simplă pe care o provoacă, VARDO vorbeşte despre frumuseţea fiecăruia dintre noi, indiferent de drumul pe care l-am apucat.

Patima Serii“, un vin din boabe de Fetească Neagră, e inspirat din focul de seară la care se încălzesc şi cântă ţiganii, e flacăra ce aprinde în suflet dragostea de viaţă.

Picătura Vieţii“, din soiul Touriga Nacional, izvorăşte din limpezimea apelor lângă care poposesc ţiganii şi dezleagă buzele ca povestea lor să curgă mai departe.

Puterea Voinţei“, un cupaj de Marselan şi Cabernet Franc, îşi trage seva din pământul pe care îl descoperă la fiecare pas şi în care destinele lor prind rădăcini, întrupându-se în legendă.

Adierea Vântului“, un vin din boabe de Syrah, e inspirat din aerul care mângâie chipurile ţiganilor, mereu cu fruntea sus, niciodată cu privirea înapoi.

 Vardo - Domeniul Coroanei Segarcea - Vitrina Advertising

De ce s-a dorit o gamă de vinuri cu o simbolistică de sorginte romani? Răspunsul la această întrebare îşi are rădăcinile în lunga istorie a podgoriilor Segarcea şi a simbiozei ei cu etnia romă. Încă de la înfiinţarea celor 12 Domenii regale, în 1884, ţiganii au constituit, pentru mult timp, principala forţă de muncă a Domeniului Segarcea. Cea mai mare parte a lucrărilor din vie şi din cramă au fost făcute de romi din zonă, de la Maglavit şi până la marginea Craiovei.

Veniturile decente şi accesul la educaţie pe care le asigurau cele 12 Domenii ale Coroanei din întreaga ţară pentru lucrători şi pentru copiii acestora făceau statutul de angajat al Administraţiei Domeniilor Coroanei extrem de dorit. Chiar dacă, pentru asta, ţiganii îşi părăsiseră traiul nomad şi se stabiliseră în localităţile din apropierea Domeniului, ei nu şi-au schimbat tradiţiile şi nici nu au uitat să se bucure de viaţă.

În preajma celui de-Al Doilea Război Mondial, relaţiile dintre Administraţia Domeniilor Coroanei şi etnia romă erau atât de strânse încât mulţi dintre ţiganii din Oltenia s-au refugiat în zona Segarcei (sau Şegarcea, cum îi spun ei şi astăzi), locul în care au găsit adăpost, muncă şi unde au avut parte de protecţie în faţa regimului legionar. Vremurile erau diferite şi, într-un anumit fel, mai simple şi mai aproape de ceea ce se numeşte convieţuire.

 Vardo - Domeniul Coroanei Segarcea - Vitrina Advertising

Pornind de la aceste adevăruri şi de la acest mod de viaţă simbiotic, Domeniul Coroanei Segarcea a considerat că este momentul ca stereotipurile să fie puse deoparte, iar realitatea să fie privită într-o lumină nouă, în pas cu timpurile europene pe care le trăim şi în care frumosul este căutat în locuri altădată neumblate. Pentru a face pasul către o societate normală, tolerantă, trebuie să acceptăm şi să înţelegem că ţiganii au o istorie şi o cultură care merită cunoscute şi apreciate.

 

Echipa care a lucrat la acest proiect:

Mihaela Rus, Project Manager

Vlad Chichişan, Copywriter

Raluca Dragoş, Art Director

Vardo - Domeniul Coroanei Segarcea - Vitrina Advertising

Val uriaş de simpatie pentru Vitrina Advertising şi România la prima întâlnire internaţională AMIN din California

11 iulie 2014

vitrina advertising amin

Mihaela Rus, director general Vitrina Advertising, a participat în California la prima întâlnire la nivel global din acest an a reţelei de agenţii publicitare independente AMIN (Advertising and Marketing International Network) – „2014 Executive Leadership Conference”. În cadrul acestei reţele, Vitrina Advertising este reprezentant unic al României, fiind selectată membru al AMIN ca urmare a experienţei de peste 21 de ani ca agenţie de publicitate full service, a prestigiului naţional în domeniu şi a standardelor calitative în serviciile oferite.

Şi pentru că „work is fun” şi când vine vorba de leadership, conferinţa a avut loc în spectaculoasa Sonoma, locul de naştere al vinificaţiei în California şi al celebrului wallpaper Windows XP. Aici s-au întâlnit managerii a 103 agenţii de publicitate din 67 de ţări de pe întreg globul. Alături de reprezentanţii AMIN Americas la conferinţă s-au aflat managerii agenţiilor de publicitate din AMIN Europe, Africa & Middle East (Belgia, Franţa, Italia, Elveţia, Olanda, Finlanda, Portugalia, Germania, România, Ungaria, Bahrein, Rusia, Kenya, Ghana etc.) şi cei din AMIN Asia, Pacific.

Unul dintre punctele de interes ale conferinţei a fost prezentarea noilor agenţii membre AMIN Europe, Africa & Middle East, dintre acestea cea a agenţiei noastre remarcându-se prin originalitate şi umor.

Pentru o audienţă atât de creativă ca cea reprezentată de peste 100 de manageri de agenţii de publicitate am pregătit un video în spiritul Vitrina, care a avut un succes nebun. Au aplaudat minute în şir, au râs în hohote şi, pe toată perioada conferinţei n-au contenit felicitările pentru creativitatea echipei şi a modului original de prezentare. Vreau în special să remarc contribuţia esenţială a prietenului meu Darius Groza la realizarea acestui film.

Cu această ocazie mi-am făcut mulţi prieteni în agenţiile partenere şi, cu siguranţă, serioşi parteneri de afaceri. Un lucru care mă încântă, pe lângă valorificarea unor oportunităţi de business, este că am reuşit să aduc un capital imens de simpatie României şi agenţiei pe care o conduc şi spulber orice impresie greşită despre România şi oamenii ei”, a spus Mihaela Rus, director general Vitrina Advertising.


Agenda conferinţei a mai inclus seminarii, workshopuri şi prezentări ale unor specialişti de marcă din Statele Unite ale Americii precum Porter Gale, Steve Boehler şi Greg Stern.

Porter Gale, social media expert şi antreprenoare cu peste 20 de ani de experienţă în marketing şi publicitate, este speaker la numeroase evenimente precum The Economist Forum, Ad Age Digital Forum, TEDx La Jolla, TEDx Presidio, The THINK Conference etc. Porter a fost vicepreşedintele companiei Virgin America, ocupându-se în special de zona digital media, general manager al Kirshenbaum Bond + Partners şi este în boardul consultativ al mai multor companii: WePay, Zuberance, Rocket Fuel, Jamah şi Fuse Corps.

Steve Boehler este fondator al companiei de consultanţă în management Mecer Island Group şi are în portofoliu clienţi ca Nokia, HP, Microsoft, Sprint, Nintendo etc. Greg Stern, founding partner la Butler, Shine, Stern&Partner, are peste 27 de ani de experienţă în publicitate şi marketing la nivel internaţional. Şi-a început cariera în agenţia Ogilvy&Mather New York, după care s-a mutat în reprezentanţele din Hong Kong şi Indonezia, fiind cel care a înfiinţat diviziile de Direct Marketing, Public Relations şi Promotions pentru clienţi ca Unilever, Nestle, Toyota şi Pepsi.

Panelurile de discuţii pe teme precum „Agency Revenue Streams in a Modern Era” sau „Succession & Selling Your Agency” le-au permis celor prezenţi să îşi sincronizeze planurile de dezvoltare a agenţiilor ţinând cont de tendinţele şi viitorul pieţei de publicitate.

Următoarea conferinţă internaţională AMIN va avea loc în noiembrie, la Paris.

 

vitrina advertising amin

vitrina advertising amin

 vitrina advertising amin

vitrina advertising amin 5

vitrina advertising amin

Mihaela Rus, director general Vitrina Advertising: „Ne-am orientat către social media înaintea altora şi nu am greşit”

19 iunie 2014

 

Mihaela_Rus_Vitrina_Advertising

În 9-10 iulie, Clujul va fi din nou gazda conferinţelor Business Days 2014, un eveniment de business networking care se bucură de un real succes în rândul antreprenorilor şi nu numai.  În avanpremiera acestui moment, Mihaela Rus, director general Vitrina Advertising, a răspuns întrebărilor puse de Anca Doicin, redactor şef Business Days Magazine, vorbind despre evoluţia şi clienţii Vitrina Advertising, despre piaţa de publicitate, social media şi multe altele.

Ca să vă facem poftă, vă punem la dispoziţie un fragment din interviul publicat aici. Enjoy!

<Pentru ei, de-abia acum vine Cireşar-ul. Până acum, pentru oamenii agenţiei de publicitate clujene Vitrina, a fost TIFFAR, o lună nouă, inventată în urmă cu 13 ani de zile, care ţine fix zece zile, de pe 30 mai şi până pe 8 iunie.  Intrigaţi?

”A fost a 13 ediţie a festivalului de film TIFF şi, pentru noi, a fost şi al 13 an de prietenie cu TIFF, pe care l-am sărbătorit spărgând orice urmă de ghinion. De altfel, aşa cum se vede, parteneriatul nostru tradiţional a fost marcat şi în calendar – până pe 8 iunie este TIFFAR, nu altceva”, spune Mihaela Rus, directorul general al Vitrina Advertising, punctând cu arătătorul către o filă de calendar. 

Şi, după cel de-al 13 an de TIFF, al 22 de existenţă şi al şaselea de la începutul crizei, Vitrina  are semne bune.  ”Da, anul acesta a început mai bine. Am avut şi şansa să câştigăm doi clienţi foarte mari şi foarte importanţi, unul dintre ei fiind Domeniul Coroanei Segarcea. Dar, până acum, în cei 22 de ani de când ne-am înfiinţat, în niciun an nu am avut mai puţin de 2 milioane de euro cifră de afaceri”, spune Mihaela Rus.

CU VITRINA, PRIN CRIZĂ. „A fost greu. A fost foarte greu. Primul buget la care renunţau firmele era bugetul de comunicare. Chiar şi companiile mari au procedat la fel sau, dacă nu tăiau tot,  la 50% tot reduceau. Au fost scăderi dramatice în toată industria. În domeniul nostru s-au închis foarte multe firme”, povesteşte fondatoarea Vitrina.>

CSR informativ sau inovativ?

15 mai 2014

Inspiraţi de ploaia ce bate-n geamurile agenţiei, ne-am amintit de campania socială Smart Ideas for Smarter Cities şi am hotărât să căutam cele mai interesante campanii CSR din ultima vreme. Am exclus digitalul că v-aţi săturat de viralele momentului (şi noi ne-am cam urât) şi am mers pe tradiţional da’ neconvenţional.

Începem cu campania realizată de IBM în 2013 de la care a început postarea, Smart Ideas for Smarter Cities prin billboarduri inteligent create pentru a putea fi folosite şi în alte scopuri pe lângă amplasarea clasică de panou de promovare. Acestea sunt folosite ca o rampă, bancă şi umbrelă. Practic, inovativ şi foarte simpatic, nu?

smart ideas for smarter cities

Dăm un flashback în anul 2010, când Human Rights Watch lansează o campanie interactivă privind problemele politice din Birmania cu ocazia primelor alegeri în 20 de ani. Campania intitulată 2100 in 2010 este reprezentată printr-o instalaţie artistică amplasată în inima New York-ului timp de o zi. Instalaţia reprezintă o închisoare complex realizată din gratii făcute din pixuri menite să fie luate pentru semnarea petiţiei de eliberare celor peste 2100 de persoane politice precum călugări, artişti şi jurnalişti. Nu vă zicem mai multe că video-ul e mai bun decât orice descriere.

Guinness lansează la începului anului 2014 o campanie de responsabilitate socială numită Enjoy responsibly. Phones down, please. Conform unui studiu realizat de Human Ethology Bulletin, folosirea telefonului în spaţii publice este la fel de contagioasă precum căscatul, aşa că nu-i deloc surprinzătoare necesitatea unor campanii CSR anti-tech.

guinness social campaign

Global Coalition for Peace a susprins printr-o campanie outdoor desfăşurată doar pe stâlpii New York-ului. Sub sloganul What goes around comes around campania a avut ca scop oprirea războiului din Irak. Datorită vizualului de efect şi inovaţiei în prezentarea ad-ului, campania a fost premiată cu Gold Pencil for Design la secţiunea de Public Service Poster în cadrul One Show Design Award.

Global Coalition for Peace campaign

Global Coalition for Peace campaign

1 aprilie: glume proaste sau ad-uri bune?

1 aprilie 2014

Nebunia glumelor anuale de 1 aprilie nu se întâmplă doar pe holurile şcolilor generale, ci şi-n casele mai mari, adică-n colţurile creative ale marilor branduri ce conduc lumea.

Farsele anului 2014 încep cu Google, care îşi caută Pokémon Master. Cum ajungi master? Îi prinzi pe toţi cu mingea Poké prin noua versiune de Google Maps. Ce e de făcut? E de căutat, de instalat şi de căzut în plasă.

april fools pokemon master

Pe lângă Pokémon Challenge proaspăt lansat în 31 martie, Google s-a comportat ca un adevărat lider al farsorilor din rândul brandurilor de Ziua Păcălelilor susprinzând de-a lungul anilor prin video pranks precum lansarea Google Nose, schimbarea revoluţionară a Gmailului sub sloganul Fast. Beautiful. Poweful ce definiteşte Gmail Blue, sau introducerea codului morse în tehnologia modernă prin Gmail Tap.

 

Being a Google Autocompleter

 Google Nose

Gmail Blue

Nici brandurile de modă nu se lasă mai prejos când vine vorba de păcăleli de-n 1 aprilie. American Eagle Outfitters lansează în 2014 un nou hoax catalogat ca American Beagle Outfitters Dogumentary, după succesul din 2013 cu farsa virală a jeanşilor skinny skinny, atât de skinny încât sunt pictaţi pe corp.

 

American Beagle Outfitters Dogumentary

American Beagle Outfitters Dogumentary

American Eagle Outfitters: AEO Skinny Skinny

 

Din categoria băuturilor, găsim un alt lider al farselor de April Fools, Guinness, cu Guinness Mean Time, Crystal Guinness şi Guinness Draught, print ads ce rămân în topul celor mai bune feste în Muzeul Păcălelilor.

Tot în această categorie, Starbucks anunţă de 1 aprilie 2010, lansarea Plenta şi Micra, două noi mărimi noi a împachetării cafelei Starbucks, farsă ce a ajuns virală la vremea ei.

 

Vă scoatem la o găleată de cafea?

starbucks april fools

 

Domeniul Coroanei Segarcea şi Vitrina Advertising – un cupaj promiţător

27 martie 2014

Domeniul Coroanei Segarcea este, din luna martie, noul nostru client pentru care asigurăm servicii de branding şi de comunicare. Compania este unul dintre principalii producători de vinuri româneşti, având vinuri recunoscute internaţional şi multipremiate la prestigioase concursuri de profil.

“Am fost fascinată de minunile pe care familia Anghel le-a realizat în cei 12 ani de când a preluat podgoria Segarcea şi a dezvoltat acest business. Am găsit în Domeniul Coroanei Segarcea un partener extrem de rafinat, elegant şi deschis către frumos şi mă bucur nespus că avem şansa să colaborăm de acum înainte. Îmi face o deosebită plăcere să pun experienţa şi creativitatea agenţiei în slujba noilor lor produse“, a declarat Mihaela Rus, director general Vitrina Advertising.

Segarcea, “pământ mult visat” în denumirea lui latinească, este unul dintre cele 12 domenii date în administrare Casei Regale a României in 1884, în timpul regelui Carol I, de către Parlament. Acesta a fost momentul în care a luat naştere Administraţia Domeniilor Coroanei (ADC). Aflată pe aceeaşi latitudine cu Bordeaux şi Piemonte, în paralela „de aur”, via de la Segarcea a cunoscut şi vremuri de restrişte, dar a trecut peste ele plină de caracter şi tărie, fiind readusă la viaţă de familia Anghel. În 2010, datorită calităţii deosebite a vinurilor sale, Domeniul Coroanei Segarcea a devenit furnizor pentru Casa Regală de România.